برای خرید عمده تماس بگیرید
بهترین کیفیت را از ما بخواهید
as-apple مرجع قیمت دیجیتال
bethemestore2-header-icon4
مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...
برای خرید عمده با ما تماس بگیرید
دریافت تخفیف های ویژه در as-apple

ارسال تضمین شده به سراسر کشور

 
 

 

 

فروشگاه

آیفون 12پرو یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تلفن‌های هوشمند شرکت اپل است که در سال 2020 معرفی و عرضه شد. این تلفن هوشمند دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری است که در این مقاله به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

iPhone 12 دارای طراحی جذاب و مدرن است که الهام گرفته از آیفون 4 و 5 است. بدنه این تلفن هوشمند از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است و دارای لبه‌های صاف و راست است. پشت و جلوی تلفن هوشمند با شیشه گوریلا گلس پوشیده شده است که مقاوم در برابر خط و خش و شکستگی است. همچنین، تلفن هوشمند دارای استاندارد IP68 است که نشان دهنده مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 6 متر به مدت 30 دقیقه است.

آیفون 12 در شش رنگ مختلف عرضه شده است: مشکی، سفید، سبز، آبی، قرمز و بنفش. ابعاد تلفن هوشمند 146.7 در 71.5 در 7.4 میلی‌متر و وزن آن 164 گرم است.

صفحه نمایش آیفون 12 از نوع Super Retina XDR OLED است که دارای رزولوشن 1170 در 2532 پیکسل، تراکم پیکسلی 460 پیکسل در هر اینچ، نسبت تصویر 19.5:9 و نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود 86 درصد است. صفحه نمایش دارای روشنایی بالای 625 نیت در حالت عادی و 1200 نیت در حالت  HDR، پشتیبانی از فرمت‌های HDR10 و Dolby Vision، قابلیت True-tone تطبیق رنگ صفحه نمایش با نور محیط و فناوری Ceramic Shield پوشش سرامیک برای افزایش مقاومت صفحه نمایش است.

iPhone 12 به تراشه A14 Bionic مجهز است که اولین تراشه با فرآیند ساخت 5 نانومتر در دنیاست، این تراشه دارای 6 هسته پردازنده (2 هسته با سرعت 3.1 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز) و 4 هسته پردازنده گرافیکی می باشد. این پردازنده قادر به انجام 11 تریلیون عملیات در ثانیه بوده و نسبت به تراشه  A13 Bionic، عملکرد پردازنده 16 درصد و عملکرد پردازنده گرافیکی 8 درصد بهبود یافته است.

آیفون 12 در سه ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. حافظه داخلی از نوع NVMe است که سرعت بالایی در خواندن و نوشتن داده‌ها دارد، حافظه رم (RAM) تلفن هوشمند 4 گیگابایت است.

iphone 12 pro

iPhone 12دارای دوربین پشت دوگانه با رزولوشن 12 مگاپیکسل است. دوربین اصلی (Wide) دارای لنز 26 میلی‌متری، فوکوس خودکار دوال پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال، سایز پیکسل 1.4 میکرومتر و دیافراگم f/1.6 است. دوربین فرعی (Ultra Wide) دارای لنز 13 میلی‌متری، پوشش زاویه‌ای 120 درجه، سایز سنسور 1/3.6 اینچ و دیافراگم f/2.4 است. این گوشی قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن 4Kو سرعت 24، 30 و 60 فریم بر ثانیه بوده، همچنین، قابلیت فیلم‌برداری HDR، فیلم‌برداری Dolby Vision HDR تا سقف 30 فریم بر ثانیه، ضبط صدای استریو، فوکوس خودکار پیشرفته و لرزش‌گیر اپتیکال را دارد.

آیفون 12 همچنین دارای دوربین جلو با رزولوشن 12 مگاپیکسل است که دارای لنز Wide با قطر 23 میلی‌متری، سایز سنسور 1/3.6 اینچ، دیافراگم f/2.2 و حسگر SL3D برای تشخیص عمق و بيومتريك است. این دوربین نيز قادر به فيلم‌برداري با رزولوشن 4K و سرعت 24 ،30 و60 فريم بر ثانيه است. علاوه بر اين، قابليت فيلم‌برداري HDR، فيلم‌برداري Dolby Vision HDR تا سقف 30 فريم بر ثانيه را دارد.

iPhone 12 دارای پشتیبانی از شبکه 5G  است که سرعت و کیفیت ارتباطات را به سطح بالاتری می‌رساند. آیفون 12 همچنین دارای پشتیبانی از شبکه‌های GSM، CDMA، HSPA، EVDO و LTE است.

آیفون ۱۲ دارای بلوتوث نسخه 5.0، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، NFC و GPS با پشتیبانی از GLONASS، GALILEO، QZSS  و BeiDou است.

امکان شارژ بیسیم با استفاده از فناوری Magsafe با توان 15 وات برای این گوشی فراهم شده است.

iPhone 12 Pro

آیفون 12 با سیستم عامل iOS 14 عرضه شده است که دارای قابلیت‌های جدید و جذاب نرم افزاری زیادی دارد. برخی از این قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

· Widgets  : کاربران می‌توانند ویجت‌های مختلف را به صفحه اصلی خود اضافه کنند تا به راحتی به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

· App Library  : کاربران می‌توانند برنامه‌های خود را در صفحات مختلف دسته‌بندی کنند و با حرکت به سمت راست صفحات، به کتابخانه برنامه دسترسی پیدا کنند.

· Picture in Picture  : کاربران می‌توانند همزمان با تماشای ویدئو یا تماس تصویری، به برنامه‌های دیگر رجوع کنند.

· Siri  : دستیار صوتی سیری در iOS 14 با ظاهر جدیدی مجهز شده است که بخش کمی از صفحه را اشغال می‌کند و دارای قابلیت‌های بیشتری است.

· Messages  :‌ برنامه پیام‌رسانی در iOS 14 دارای امکانات جدیدی است مانند پین کردن مکالمات، ایجاد گروه‌های مختلف، ارسال پیام‌های تصویری و استفاده از مموجی‌ها را شامل می شود.

· Maps  : برنامه نقشه در iOS 14 دارای نقشه‌های دقیق‌تر و به‌روزتری است که شامل اطلاعات مفیدی مانند مسیرهای دوچرخه‌سواری، راهنمای حرکت در شهر، اطلاعات زیست‌محیطی و سفارش غذا از رستوران‌ها است.

· Privacy  : دارای تنظیمات حفظ حریم خصوصی پیشرفته‌تری است که به کاربران اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر دسترسی برنامه‌ها به داده‌های شخصی خود داشته باشند.

در مجموع iPhone 12 یک تلفن هوشمند پرقدرت و زیبا است که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری است. این تلفن هوشمند با طراحی جذاب، نمایشگر باکیفیت، تراشه سریع، دوربین عالی، بهره گیری از شبکه 5G، فناوری MagSafe و سیستم عامل iOS 14 رضایت کاربران را جلب می‌کند. آیفون 12 گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش و کارآمد از گوشی هوشمند خود هستند.

اکتیو یا نات اکتیو بودن کالا به عهده شرکت گارانتی کننده است

آیفون اکتیو (باز شده): -دلیل اکتیو بودن آیفون به خاطر محدودیت شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ به بعد است که طی آن ابتدا بسته‌بندی دستگاه در کشور مبدا باز و دستگاه اکتیو می‌شود و سپس برای فروش در سایر کشورها مجددا بسته‌بندی می‌شود. بر اساس محدودیت جدید اپل اکثر آیفون‌های تولید شده برای یک کشور خاص، باید در همان کشور اکتیو شوند و در غیر این صورت امکان دریافت خدمات ارتباطی را ندارند. .

آیفون نات اکتیو (باز نشده) – آیفون نات اکتیو بسته‌بندی آن در طول روند واردات به کشور باز نشده است. این محصولات جزو تعداد محدودی از آیفون‌ها هستند که اجازه اکتیو شدن در ایران را دارند.

رنگ

طلای, نقره ای, پسفیک بلو, گرافیت

کشور سازنده

ZA\A هنگ کنگ, JA\Aژاپن, LLA\Aآمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آیفون 12 پرو ظرفیت 256 گیگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیفون 12 پرو ظرفیت 256 گیگ
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more